נעים להכיר, כבעל נסיון יישומי ומחקרי של למעלה משני עשורים בתחום, אני עוזר לארגונים וחברות, סטארטפים, מותגים ומוסדות חינוך להכנס בצעדים בטוחים אל תוך המטאוורס.
🦸♂️ ייעוץ אסטרטגיה דיגיטלית | 🦸♂️ אפיון חוויות וסביבות אימרסיביות / עולמות וירטואליים / משחקים | 🦸♂️ ניתוח התנהגות משתמשים במשחקי וידאו ובמטאוורס | 🦸♂️ פיתוח סימולציות למידה – הדרכה עם אווטארים | מחקר וניתוח מגמות טכנולוגיות עתידיות | 🦸♂️ הרצאות למנהלים באירועים וכנסים וירטואליים.
הייעוץ האסטרטגי שלי כולל: איפיון צרכים והגדרת מטרות, החל מבחירת פלטפורמות וירטואליות/ משחקיות מתאימות / מנועי פיתוח, עבור דרך בניית תוכנית אסטרטגית עסקית שכוללת מחקר ואפיון מגמות חדשניות בתחום, ועד ייעו. בניהול ותפעול שוטף וסקייל-אפ.
בשמי ובשם שופטי בית המשפט העליון, אבקש להודות לך על הרצאתך בנושא "החיים במטאוורס: יישומים, השפעות ומגמות" אשר ניתנה בתאריך 25.12.2022 במסגרת יום עיון לשופטי בית המשפט העליון אשר עסק בנושא "חדשנות, מטאוורס ומציאות חדשה".
הרצאתך הייתה חשובה, מועילה, מאירת עיניים ותרמה מאד להצגת הנושא והסוגיות שהוא מעורר.
על כך, ועל שיתוף הפעולה עם המרכז להכשרה ולהשתלמות שופטים, תודתנו,
אני מבקש להודות לד״ר אלחנן גזית על הרצאה מרתקת בנושא: דור הגיימינג ועתיד המוזיקה במטאוורס . בכנס לקחו חלק מאות אנשי תעשיית המוסיקה ויזמים שהקימו חברות הזנק במוסיקה וטכנולוגיה. ההרצאה הועברה בצורה בהירה ומובנת גם לכאילו שלא בקיאים במטאוורס ובעולם הגיימינג. ההתלהבות והשליטה של אלחנן בחומרים גורמת לשומעים לרצות לחקור את הנושא.
במסגרת המחקר שלי בנושא עתיד המוסיקה במטאוורס ושילוב חוויות משחקיות, אני מוצא באלחנן מומחה להיוועצות ועדכון. הוא מעודכן ורלוונטי וזה בולט בכל מפגש איתו ובהרצאותיו.
מי שעולמות וירטואליים, גיימינג חשיבה משחקית וטכנולוגיות מתפתחות (Emerging Technologies) מעניינים אותו, יהנה מאד משמיעת הרצאותיו המרתקות.
ההיכרות שלי עם ד"ר אלחנן גזית החלה לפני כמעט שני עשורים. בהמלצה קודמת (משנת 2007) המבוססת על ביצועיו בפרויקט משותף בפיתוח פלטפורמת למידה וירטואלית, סימנתי את כישוריו האישיים והמקצועיים הגבוהים. היום, שנים אחרי, אני שמחה לראות שאלחנן התפתח למומחה עולמי בחשיבה משחקית, גימיפיקציה, מטאוורס ופיתוח משחקים. הוא שקוע בפרויקטים חדשניים וסטארטאפים, ומשתף במומחיות שלו במצגות מרכזיות ובליווי סטודנטים באקדמיה ובעולם העבודה. לאחר שקראתי כמה מפרסומיו, אני מתרשמת מההבנה העמוקה שהוא מפגין בידע חדשני ובפיתוחים בתחומים אלה. הפרויקטים בהם הוא מעורב מעניינים ביותר ומנקודת מבטי, יש בהם פוטנציאל גדול לטיפוח סקרנות של מחנכים ותלמידים. מכן סלולה הדרך ללמידה משמעותית בהתאם למטרות החינוך למאה ה-21. ברצוני להפציר באנשי חינוך ובמיוחד לכאלה שמובילים תכניות ההכשרה למורים ופיתוח מקצועי למורים לבקר באתר של אלחנן ולהכיר את עבודתו האיכותית.
ד"ר אלחנן גזית היקר, אין מילים להודות על הרצאתך המאלפת בפני פורום מדריכי חו"ל. פתחת צוהר חשוב מדהים וסוחף לעתיד שכבר נמצא כאן בתחום הגיימינג ועתיד משחוק עולם התיירות. תחום זה משמש וישמש את גורמי התיירות ומדריכי הטיולים בהעצמת יתר של חווית המטייל ושידרוג ההדרכה והתוכן. אין ספק שתחום זה הנושק לכל תחומי החיים בכלל ותיירות בפרט נתנו לנו כיווני חשיבה על יישום תחום חשוב זה בחיינו המקצועיים.
חבל שלא פגשתי את ד"ר אלחנן גזית לפני חצי שנה. זה היה חוסך לנו הרבה זמן וטרחה בתהליך פיתוח מרחבים חינוכיים וירטואלים. במפגשי הייעוץ הכל מתעורר לחיים, פרץ של התלהבות וניסיון רב שנים מונגש לנו באופן הכי מקצועי, מותאם ורלוונטי לצרכים שלנו מכל הלב. תודה על הכל!
PulScape משחק חדר בריחה וירטואלי. זהו משחק מציאות מדומה עם "ביו-פידבק" שמגיב לשינוי קצב הלב של השחקן. אם קצב הלב של השחקן נשאר יציב במהלך המשחק, החדר ומשתניו פועלים לטובתו, ומגבירים שרידותו נגד האויבים AI BOTS שעימם הוא מתמודד בחדרי הבריחה בבניין, במטרה לצאות ולברוח ממנו.
רעיון והנחיה אקדמית: ד"ר אלחנן גזית.
פיתוח: טל חננאל.
לקוח: מכללת אפקה.
תוצר נוסף: מודול ביופידבק ובינה מלאכותית שמשלב את אינפוט דופק הלב של הגיימרים. צרו קשר
משחק מציאות מדומה לשם העלאת המודעות בקרב ילדים ובני נוער לגבי בעיית זיהום הפלסטיק באוקיינוסים. המשחק מדמה בתוך אוקינוס וירטואלי תלת-ממדי. השחקן חובש משקפי מציאות מדומה ובקרי השליטה כדי להילחם באויבים , להציל בעלי חיים הזקוקים לעזרה, לנקות את הים. המשחק מעשיר את הידע של השחקנים על זיהום האוקיינוסים. המשחק כולל מודולים של בינה מלאכותית המדמים את תנועת היצורים החיים. מודול A.I BOT שמוטמע בתוך דולפין וירטואלי כעוזרו של השחקן במשימות שונת לאורך המשחק.
רעיון והנחיה אקדמית: ד"ר אלחנן גזית.
קרדיט פיתוח: ינאי ליפשיץ וטום רוזנסקי
לקוח: מכללת אפקה.
משחק מחשב שפותח בהשראת משחקי ארקייד
survival & arcade.
השחקן משחק בדמות איכר שצריך לשרוד כמה שיותר זמן את גלי ההתקיפות הליליות של זומבים שנושאי וירוסי מגיפה מדבקים. במקביל עליו להשיג כמה שיותר נקודות ומטבעות כסף באמצעות גידול צמחים, שמירה עליהם ומכירתם בחנות.
פיתוח המשחק כלל מודולים מתקדמים של בינה מלאכותית A.I. כלי נשק ועבודה שונים וגם פיתוח מודול חנות וצד שרת Server Side.
סביבת פיתוח: מנוע יוניטי Unity 3D
מנחה אקדמי ומנטור: ד"ר אלחנן גזית
קרדיט פיתוח: יובל וינטר. תלמידי תיכון חדש ע"ש רבין, תל-אביב.
לקוח: מכון דוידסון לחינוך מדעי ליד מכון ויצמן למדע.
בוצע במסגרת תוכנית מדעי המחשב, אקדמיה ותעשייה.
משחק סימולציה מציאות מדומה לאיתור ומיון מלש"בים ליחידות מובחרות.
דמיינו תהליך מיון אפקטיבי של מועמדים (בנים ובנות) לגיוס ליחידות מיוחדות דרך סימולציות מציאות מדומה המאפשרות לבחון יכולות גמישות קוגניטיבית, תפיסה וקשב חזותי. האתגרים והמשימות ב - Full HMD SF VR Simulation תואמים למבחני המיון ליחידות המיוחדת של צבא ארצות הברית Navy Seals. הרעיון והקונספט המקורי פותח על בסיס ניסיון המנחה בגיבושים ליחידות מיוחדות.
רעיון והנחיה אקדמית: ד"ר אלחנן גזית.
קרדיט פיתוח: עדן שרוני ובראל חתוכה.
לקוח: מכללת אפקה.
בעתיד הלא רחוק, אווטארים בעלי בינה מלאכותית יחליפו נותני שירות ומכירות אנושיים בתוך עולמות וירטואליים.
ד"ר אלחנן גזית חוזה עתידים נכונה. ראיון בערוץ הראשון של הטלוויזיה (1 ינואר 2010).
מטאוורסנס בע"מ (2008-2011) בראשות ד"ר אלחנן גזית הייתה חברת ההייטק הראשונה בישראל שהציעה למנהלי ארגונים, חברות הייטק ומוסדות חינוך עולמות וירטואליים תלת-מימד, סימולציות לשם למידה, הדרכה ואימון עם אווטארים.
נוסף על כך, החברה הפיקה כנסים ואירועים וירטואליים והיברידיים, דוגמת כנס "משחקים רציניים First Israeli Serious Games Symposium" (2008) שהתקיים בו-זמנית בתוך עולם וירטואלי סקונד לייף ובמכון הטכנולוגי חולון H.I.T.
פיבוט אווטאר היא מערכת תרחישים ותרגול קבלת החלטות, מתן שירות מבוססת בינה מלאכותית עם בוטים - אווטארים וירטואלים. הדרכה ואימון איכותי בטכנולוגיות למידה מרחוק מתקדמות #ARVR 2010 -2030 בחזרה לעתיד
ד"ר אלחנן גזית:
"אוואטר פיבוט הוא מחולל תרחישים וירטואלי שניתן להפעלה בכל עולם וירטואלי. התרחישים מותאמים לרמות קושי שונות וניתנים להצגה על גבי מכשירי סלולר. זוהי המילה האחרונה בשילב בוטים בעלי בינה מלאכותית לצרכי מכירות, אימון והדרכה" בתוך: .המעבדה, ראיון בערוץ 1, ינואר 2010.
הוצג בכנס 'מציאות סינטטית' לארגונים ועסקים שהתקיים במעבדות המחקר של איי.בי.אמ בחיפה, 10
בינואר 2010. Development Credit: Daden Limited
Web3D "פותח דלת" אל עולם וירטואלי תלת-ממדי בתוך דף אינטרנט רגיל.
ד"ר אלחנן גזית
מצביעים בבחירות עם אווטאר! למידה חוויתית של מקצוע האזרחות. תלמידי בית ספר יסודי בוחרים את ראש הממשלה בתוך זירת בחירות וירטואלית תלת ממדית באינטרנט. החדשנות היא שאין צורך בהתקנת תוכנה או פלאג-אין
שודר בתוכנית 'עולמות וירטואליים לתלמידים', מהדורת מבט לחדשות ערוץ 1, 25 בינואר 2009.
Development Credit: Web3D India
ד"ר אלחנן גזית, מרצה, יועץ, יזם וחוקר גיימינג, מטאוורס וחדשנות, עוזר למנהלים, ארגונים, סטארטאפים וגם הורים לילדים ליישם חשיבה משחקית לצמיחה עסקית ואישית.