7 דוגמאות של מותגים שמשחקים אותה להצלחה הוצגו על ידי ד"ר חנן גזית למנהלים במסגרת קורס מדיה חברתית למנהלים בכירים שהתקיים ברקאנטי הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל-אביב.
הקליקו על הכפתור הצהוב STAR 👆 לצפיה
משחוק, גיימיפיקיישן באנגלית הוא שילוב מנגנוני משחקים, עקרונות וחשיבה משחקית בכל דבר שאינו משחק בהגדרה, במטרה להניע יוזים/ לקוחות/ עובדים לפעולה בהנאה, לעודד אינגייג'מנט ולהגביר נאמנות (גזית, 2011).
חברות עסקיות מובילות בארץ ובעולם משתמשות בפתרונות משחוק וטכנולוגיות גיימינג כדי להגביר החשיפה, הפרסום וקידום המכירות של מותגים בדרכים כיפיות.
—-
The gamification nation have change and evolve tremendously since our gamification for brands unlocked workshop. Dr. Hanan Gazit, juloot Founder present 7 best Gamification for Brands case studies for executives. Followed by an Hands-On gamification workshop
gamification for brands harness the power of games and playfulness design to stand-Out from the crowd #gamify #marketing #dopamine — Hanan Gazit, PhD (@VRider) April 2, 2014
The art of game-thinking design is to win your costumers attention, engagement and boost their loyalty
Dr. Hanan Gazit Ph.D
להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן
קליק ואתם איתנו בוואצאפ