מאמרים

5 תובנות על גיימיפיקיישן למנהלים

הרצאה למנהלי שיווק בכירים על גיימיפיקיישן של מותגים משולבת סדנה, בהנחיית ד"ר חנן גזית, מייסד ג'וּלוּת, התקיימה בלה"ב בבית הספר לניהול על שם ראקנאטי באוניברסיטת תל-אביב.

גיימיפיקיישן או משחוק מוגדר כ"שילוב מנגנוני משחקים בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות". חברות וארגונים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח, עיצוב ושילוב גיימיפיקיישן במותגים, שירותים מתוך הכרה בפוטנציאל העסקי של התחום.

המשתתפים נחשפו לטרנדים ולחידושים הבולטים בתחום. הוצגו אפליקציות וקייס סטאדיס. מתוכה בחרתי לשתף ב 5 תובנות בעיצוב גיימיפיקיישן אפקטיבי

🏆 בבסיס עיצוב גיימיפיקיישן עומד האדם המשחק

על פי המחקר במדעי ההתנהגות והמוח משחק הינו הכרחי להתפתחות ושיכלול מיומנויות והעצמה אישית

TED TALKS  סטיוארט בראון: משחק הוא לא סתם כיף – הוא חיוני

ד"ר חנן גזית מנכ"ל juloot interactive
דר חנן גזית מייסד juloot

🏆גיימיפיקיישן זה לא עיטוריישן

אחת המגמות המובילות בשיווק דיגיטלי מתקדם הוא מתן עיטורים, פרסים ונקודות למשתמשים על ביצוע פעולות. לטווח ארוך זה לא יחזיק, מאחר שכל אלה מבוססים על מוטיבציה חיצונית. עיצוב משחוק אפקטיבי כולל מנגנוני משחקים מתאימים ומערכת גמולים שמניעה לפעולה על בסיס מנועי מוטיבציה פנימית

🏆 עיצוב משחוק (gamification) אפקטיבי מתחיל בהגדרת מטרות עבור קהל היעד

🏆 עיצוב משחוק הוא רק האמצעי ולא המטרה

🏆 עיצוב גיימיפיקיישן כולל מעגל בקרה -משוב – תיקון והתאמה בזמן אמת

מה זה גיימיפיקיישן (Gamification)?

מִשׂחוּק (גיימיפיקיישן באנגלית) מוגדר כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחק בהגדרה במטרה להניע את הממשתמשים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011).

להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן