מהו סוד ההצלחה של תעשיית הגיימינג? ומה הקשר בין משחקי וידאו לבין טיולים? איך מתחברים עם 4.2 מיליארד גיימרים?
ד״ר חנן גזית, חוקר גיימינג, מומחה משחוק וניתוח התנהגות משתמשים ולמידה בסביבות וירטואליות ידבר על עיצוב חוויות משחקיות מניעות לפעולה בהנאה, ומדוע משחוק חוויות משתמש-לקוח-תייר בלתי נשכחות הוא הכרחי כדי להצליח במאה ה -21. יוצגו פלטפורמות דיגיטליות של משחוק תוכן ושל פיתוח משחקים מבוססי-מיקום.
המשתתפים יצאו מההרצאה עם סט כלים באשר לתפקיד סוכן הנסיעות כמנהל ומאפשר של חוויות מסע וטיול מעצימות, שמותאמות לסוג הלקוח וצפיותיו. המשתתפים יחשפו לתובנות חדשות לגבי הערך המוסף של שילוב גיימס-טורס ופליי-טורס בחוויה התיירותית.
ההרצאה מוגשת באופן בהיר בגובה העיניים, בשילוב הומור, דוגמאות וסרטונים של סיפורי הצלחה ורעיונות פורצי דרך של חברות ומותגים מובילים בתחום התיירות מהארץ ומהעולם.
איך יוצרים חוויוה כיפיות בלתי נשכחות? חברת Irish Beer רצתה להראות ללקוחות שלה שהיא '100% הדבר האמיתי'. לקוחות מזדמנים הוזמנו לחוות את אירלנד עם משקפי מציאות מדומה שהסתיים ב WOW!
טכנולוגיות מציאות מדומה מאפשרות לנו ליצור חוויות אימרסיביות 'להיות שם' ללקוח. אלמנט ההפתעה בסוף החוויה הוירטואלית הוא יישום מוצלח של משחוק וחשיבה משחקית לשם חיבור של הלקוח – אינג'ימנט בלתי נשכח, תרתי משמע עם המותג. ככה משחקים אותה להצלחה 🍻 Cheers!
יצא לך פעם "לבלות" בשדה תעופה בהמתנה מעצבנת של כמה שעות לטיסה? חברת אייר-פראנס השיקה קמפיין משחקי UPGRADECHALLENGE שמניע לפעולה בהנאה את הנוסעים.
הקונספט המשחקי: במקום שהנוסעים ימתינו באפס מעשה בלובי הטרמינל, יתמרמרו והיו מתוסכלים, מציבים בפניהם אתגר משחקי כיפי וקל לביצוע עם אפליקציית משחקים סטייל פרוט-נינג'ה Cloud Slicer
באמצעות הקמפיין אנחנו תופסים כמה ציפורים במכה אחת:
😍 נותנים לנוסעים אתגר כיפי ואפשרות לשדרג את כרטיס הטיסה למושב במחלקת העסקים.
😍 חושפים את הלקוחות הנוסעים לשירות מחלקת העסקים בטיסות של החברה
😍 ההמולה סביב האירוע בטרמינל מושכת את תשומת הלב של הנוסעים בחברות תעופה אחרות.
😍 הזוכים המאושרים שישודרגו למחלקת העסקים לא יפסיקו לצלם סלפי ולשתף עם החברים.
רוצה לדעת איך משחקי וידאו ויזמים עם חשיבה משחקית משפיעים על כל תחומי חיינו ומה צופן לנו העתיד המשחקי? להזמנת הרצאה מרתקת עם ד"ר חנן גזית הקליקו כאן
מִשׂחוּק (גיימיפיקיישן באנגלית) מוגדר כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחק בהגדרה במטרה להניע את הממשתמשים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011).
להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן
*ההרצאה ממושחקת וכוללת הפעלות אינטראקטיביות עם המשתתפים בעזרת סמארטפונים. למוזמנים בלבד.
קליק ואתם איתנו בוואצאפ