כשאני מעצב פתרונות גיימיפיקציה אפקטיביים אני משתמש במצפן משחקי. המצפן כולל עשרה עקרונות עיצוביים שפיתחתי על סמך נסיוני רב השנים בהנחיית פרויקטי פיתוח משחקים וסימולציות, במחקר באקדמיה, ובייעוץ לארגונים, חברות הייטק וסטארטאפים.
איזה עקרונות עיצוב גיימיפיקציה נוספים היית מוסיף למצפן?
קראו:
מִשׂחוּק (גיימיפיקיישן באנגלית) מוגדר כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחק בהגדרה במטרה להניע את הממשתמשים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011).
ד"ר אלחנן גזית מומחה לחשיבה משחקית בעידן הבינה המלאכותית. אלחנן עוזר למנהלים ועובדים בארגונים, חברות, סטארטאפים וגם הורים ואנשי חינוך ליישם את גישת מיינדסט משחקי לצמיחה עסקית ואישית על למעלה משני עשורים של מחקר, פיתוח וניסיון מקצועי. אלחנן מומחה להתנהגות משתמשים ולמידה בסביבות מציאות מדומה ומשחקים. מראשוני חוקרי משחקי הווידאו בעולם וממקימי תעשיית המטאוורס בארץ. ייסד ומנכ"ל את מטא-וורסנס בע"מ, החברה הראשונה בישראל שהציעה לארגונים עולמות וירטואליים להדרכה ולמידה עם אווטארים בעלי -AI. יוצר תוכן ומנחה את הפודקאסט מיינדסט משחקי ואת MetaYeda.
גילוי נאות, אזהרות והעדר אחריות כל האמור באתר אינו מהווה יעוץ מקצועי או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל ארגון, חברה או מותג. כל המסתמך על תכני האתר מבלי להיוועץ באופן מקצועי על בסיס עסקי מקצועי עושה זאת על אחריותו בלבד. נוסף על כך, אין לראות בכתבה/ סרטון/ פודקאסט המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא/ הצופה/ המאזין, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות מקצועי ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל המסתמך על תכני האתר מבלי להיוועץ בבעל הרישיון המתאים עושה זאת על אחריותו בלבד.