מאמרים

קמפיין: למצא אושר בפחית

האושר טמון בפחית! קמפיין גיימיפיקציה מנצח של קוקה-קולה יפן
האושר טמון בפחית | קמפיין קוקה קולה יפן

קמפיין מִשׂחוּק | אושר בפחית

מִשׂחוּק השבוע מביא אותנו ליפן. קמפיין של חברת קוקה קולה יפן "מוצאים אושר" מגדיר מחדש את החוויה השגרתית  של קניית פחית שתייה ממכונה. אפיקומן נוסח יפן. איך זה עובד? המשתמשים מורידים אפליקציה למכשיר הסמארטפון ויוצרים אווטאר אישי של מכונת שתייה באמצעות סריקת קודי ברקוד קיו.אר הם מתחברים לאתר ייעודי שבו יכולים לשחק משחקים ולצבור נקודות, מתנות וירטואליות  (ע"ע סחורות וירטואליות מטה) וגם פרסים כספיים. הקמפיין שמחזק את הקשר בין המותג לבין המשתמשים החל בשנת 2011 לאחר אסון הצונאמי ממשיך עד היום בהצלחה רבה. ביג לייק

טכנולוגיות סריקת קודי קיו.אר

פותחה במקור ביפן. קודי קיו.אר מחברים בין עולם האונליין לאופליין באמצעות סריקה עם מכשיר סמארטפון. סריקת הקיו.אר קוד עם אייפון / סמארטפון מעבירה את הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים לקמפיין/ אתר אינטרנט/ קליפ וידאו / טקסט/ תמונה של מוצר או שירות שלך מבלי הצורך לזכור אותיות או להקליד משהו. מורידים יישום [אפליקציה באנגלית] של סורק קיו.אר למכשיר הסלולר, פותחים את האפליקציה על ידי לחיצה על האייקון לפתיחת המצלמה, מכוונים את המצלמה כך שתוכלו לראות את כל שטח הבר קוד לסריקה אוטומטית שלאחריה לוחצים למעבר ללינק או שמועברים לקישור באופן אוטמטי. אנחנו ממליצים על הורדת אפליקצית בר-קוד מהירה

Scan לבעלי מכשירי אייפון | i-inigma לבעלי סמארטפון אנדרואיד

טיפים לשילוב קודי קיו.אר שיווק קד"מ ופרסום

עצבו קוד קיו.אר ממותג בצבעי העסק שלכם. אל תסתפקו בשחור לבן הסטנדרטי * ערכו משחק או תחרות נושאת פרסים "חפש וסרוק את קוד המטמון" עם שוברי הנחה * שלבו קודי קיו.אר במסגרת כנסים ואירועים מקצועיים * הדפיסו קודי קיו.אר על מוצרים פיזיים * פרסמו את קוד קיו.אר שלכם בכל מקום: רכב/ חולצות/ ברושור * שלבו קוד קיו.אר עם לינק לאתר בכרטיס ביקור עסקי * שלבו קוד קיו.אר באתר האינטרנט ודף פייסבוק עסקי *

Virtual Goods

 סחורות וירטואליות הינן חפצים ממוחשבים כמו פרטי לבוש, מתנות, קישוטים, נשקים ואפילו בתים שבהם יכולים השחקנים במשחקים לזכות ושאו לרכוש תמורת ביצוע פעולות מסויימות במשחק לבד או ביחד עם משתמשים אחרים. התאמה אישית [פרסונליזציה] של הסחורות והמתנות הוירטואליות לרמת השחקן הבודד מגבירה את ההזדהות והשייכות עם הייצוג הוירטואלי שלהם, האווטאר [ייצגן בשפה העברית] כמו בדוגמה של מכונת השתיה היפנית. הן תורמות גם להעצמת מעמדו של השחקן בקרב שאר השחקנים. האפשרות להמיר נקודות שבהן זכה השחקן בסחורת וירטואליות מייצרות אפקט תחרות ואינסנטיב [תמריץ] חזק עבור השחקן להמשיך ולשחק כדי להרוויח עוד נקודות. חשוב לדעת כי בניית כלכלת סחורות וירטואליות מתמשכת מחייבת תכנון מוקדם, מעקב וניתוח אינטראקציות מושכל על ידי המפתחים וביצוע שינויים והתאמות בזמן אמת כמו גם הוספת סחורות חדשות מידי פעם. אפיקומן במסורת חג הפסח היא דוגמה למשימת אתגר המזכה את המוצא המאושר של המוטמן בפרס שווה.

גיימיפיקיישן – מה זה מִשׂחוּק?

שילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011). מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש /בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי.

ג'וּלוּת בראשות ד"ר חנן גזית מתמחה במתן שירותי ייעוץ עיצוב ויישם גיימיפיקציה עבור אח"מ – ארגונים, חברות הייטק ו-מותגים. ייעוץ מיוחד ניתן גם לסטארטאפים ולמוסדות חינוך ואקדמיה.

צרו קשר

להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן