מאמרים

תפסו ת'פולו קד"מ גיימיפיקציה

איך פולסוואגן משחקו את נסיעת המבחן במכונית הפולו החדשה?

קמפיין קד"מ "תייג ת'פולו" של פולסוואגן הניע את הרוכשים הפוטנציאליים לבצע נסיעת מבחן בדגם הפולו החדש באמצעות משחק מחבואים קרוס-מדיה. בשוק התחרותי של תעשיית הרכב הקמפיין המשחקי הויראלי להגברת החשיפה לדגם הרכב החדש הוא חידוש מרענן. הפיתוח נעשה באמצעות אימוץ משחק מחבואים ומשחק תפוס ת'דגל שכולנו מכירים בילדותינו, עם טוויסט דיגיטלי.

בעזרת אפליקציה ייעודית שנבנתה לצורך הקמפיין, המשתמשים היו צריכים לאתר את מיקום רכב הפולו החדש ברחובות העיר, להחליף את הנהג ברכב, ולהתחמק משחקנים אחרים שניסו לאתר אותם בזמן אמת. תגית: #PoloTag

קרדיט: הקמפיין מבית היוצר של Ogilvy Cape Town

לדעת ד"ר חנן גזית שהעביר הרצאה במסגרת ועידת המכירות הארצית על אפליקציות גיימיפיקציה לקידום מותגים:

"משחקים ואפליקציות גיימיפיקיישן הופכים למדיום שיווקי מוביל

"Mind the games. Gameful Marketing is the new normal"

בהרצאה במסגרת המסלול מהיר לליטוש כישורי מכירה ומו"מ של ועידת המכירות 2015 שארגן המרכז לאימונים בעסקים ערכו המשתתפים הכרות חוויתית עם משחוק. ההרצאה התמקדה בהצגת מקרי בוחן מצליחים של מותגים, עסקים וארגונים מובילים בעולם המיישמים גיימיפיקציה לשם הנעת עובדים ולקוחות לפעולה מהנאה, להגברת אפקטיביות תהליכי מכירות והשגת מטרות עסקיות. יוצגו אפליקציות ופלטפורמות גיימיפיקיישן מתקדמות, תוך שילוב קליפים נבחרים ומשימות כיפיות למשתתפים.

מה זה גיימיפיקציה (gamification)?

מִשׂחוּק (גיימיפיקציה באנגלית) מוגדר כשילוב מנגנוני משחקים וחשיבה משחקית בדברים שאינם משחקים בהגדרתם כדי להניע את המשתתפים לפעולה מהנאה, לעודד אינגייג'מנט ונאמנות ולסייע בפתרון בעיות (גזית, 2011). מותגים מובילים בארץ ובעולם מגבירים את השקעתם בפיתוח ושילוב גיימיפיקיישן תוך שימוש /בסושיאל מדיה, מובייל ואפליקציות מבוססות  מיקום לפרסום וקידום מכירות אפקטיבי. 

ג'וּלוּת בראשות ד"ר חנן גזית מתמחה במתן שירותי ייעוץ עיצוב ויישם גיימיפיקציה עבור אח"מ – ארגונים, חברות הייטק ו-מותגים. ייעוץ מיוחד ניתן גם לסטארטאפים ולמוסדות חינוך ואקדמיה.

צרו קשר

להזמנת הרצאה (בזום) קישור | לקביעת פגישת ייעוץ ו/או שת"פ עסקי קישור | הצטרפו לערוץ גיימינג בראש טלגרם | תנו לייק ב פייסבוק | האזינו לפודקאסט גיימינג בראש בכל זמן שתבחרו כאן או דרך ספוטיפיי, אייטונס אפל או גוגל פודקאסטס | אהבתם את הפוסט? הרשמו לניוזלטר כאן